خم نشوید


تا خم نشوید کسی نمی تواند سوارتان شود.



                                  (مارتین لوتر کینگ)            

اعتماد کنید.


به آن صدای آهسته و ملایم اعتماد کن که می گوید امتحانش می کنم شاید هم خوب از آب درآید.


                    ((دیان ماری چیلو))

آثار هنری

آثار هنری به دو دلیل ارزشمند است:

اول اینکه توسط استادان به وجود آمده اند و دوم اینکه تعدادشان کم است.شما گنج پر ارزشی هستید زیرا توسط بزرگترین استاد خلق شده اید و فقط یکی هستید.



                                        ((آگ ماندینو))

کف زدن


کسی که می خواهد دیگران دایم برای او کف زنند تمام خوشبختی خود را در دست دیگران می گذارد.

دستورالعمل ثروتمند شدن

دستورالعمل ثروتمند شدن

 


روزی روزگاری در سرزمینی،مرد جوانی به جنگل رفت و به پیشوای روحانی خود گفت:من خواستار ثروتی بیکران هستم تا با آن به دنیا و شفای آن کمک کنم آیا ممکن است سر آفرینش فراوانی را به من بگویید؟

پیشوای روحانی پاسخ داد:دو الهه در قلب هر انسانی ساکن هستند و همه عمیقا به این دو مخلوق عشق می ورزند.اما راز ویزه ای هست که تو باید بدانی و من آن را به تو باز می گویم.

 

اگرچه تو هر دو الهه را دوست داری اما باید به یکی از آنه توجه بیشتری داشته باشی و آن الهه دانش است که نامش سارا سواتی (sara savati) است.از او تبعیت کن،دوستش بدار و به او توجه داشته باش. الهه دیگر لاکشمی (lakshmi) است که الهه ثروت است.

وقتی تو به سارا توجه بیشتری می کنی،لاکشمی به شدت حسادت خواهد ورزید و بیشتر متوجه تو می گردد.

هرچه الهه دانش را بیشتر طلب می کنی،الهه ثروت بیشتر تو را می جوید. به هر جا که می روی تو را تعقیب می کند و هرگز تنهایت نمی گذارد و آنگاه ثروتی که آرزویش را داری برای همیشه از آن تو خواهد شد.

 

                                                                           (آفرینش فراوانی)

قضاوت

حتی خداوند هم به قضاوت نمی پردازد.مگر پس از آنکه انسان عمر خویش را به پایان برساند.


                                دکتر جانسون