بارانی

 

 

امشب حال و هوای آسمان هم مثل هوای دل من شده  

عجیب گرفته است!!!! 

 

امشب ابرها هم با اشک هایم همرامی کردند 

 

امشب ابرها بغضهایشان را در آغوش آسمان شکستن و حالا آرام شدند 

 

اما مـــــــــــــــــــــــــــن  . . . 

 

هیچ سهمی ار آغوش آسمانی ات ندارم و بغضهایم تا تو نباشی هرگز به ژایان نمی رسند و مثل آسمان آرام نمی شوم . . .!!!!! 

 

پس بیــــــــــــــــــا و بـــــــــــــــــــــــاش . . . که با بودنت دنیا از آن مـــــــــــــــــن است . . . 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

این روزا هوای دلم زود به زود بارونی میشه 

چه کنم؟؟؟؟؟ 

بهانه ی دیدن تو را می گیرد 

بعضی وقتا

 

بعضــــے وقتــــا هستــــ کــــه دوس دارے یکــــے

کنــــارتــــ بــــاشــــه... محکــــمـ بغلــــت کنــــه...

بــــذاره اشکــــ بــــریــــزے تــــا سبکــــ بشــــے....


بعــــد آرومـ تــــو گــــوشتــــ بگــــه: (( دیوونه چته؟ من

که باهاتم! ))

تـــــــــــــــــــــــولد . . .

 

 

می بخشم 

 

اگر آسمان را هدیه ام کنند بی آنکه  

 

او که باید تولدم را به یاد نیاورد . . . 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

روز های پیش از امروز من به دنیا آمدم.من محکوم بودم به دوست داشتن 

و سال هاست این حکم در حال اجراست 

و چند شب پیش سالگرد همین حکم زیبا بود 

فقط کاش . . . 

فقط کاش تو مرا به یاد می آوردی. . . 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

 

بدون تو هزاران آهنگ شاد در جشن تولدم نیز نتوانست مرا شاد کند 

 

اما من تو را می دیدم کنار در ایستاده بودی . تو کنار آروزهای من بودی  

 

ما با هم شمع ها را خاموش کردیم. شمع های روزهای تاریک دور از تو را 

 

تو لحظه لحظه با من بودی بی آنکه کسی تو را ببیند

دیشب تنها من بودم و تو  

 

و تنها شمع های کیک این راز را می دانند. . .

__________________


فقط ای کاش

تولدم را به یاد می آوردی

 

 

دلتنگی



دلتنگی عین یه مار اومده رو قلبم نشسته

هر چند لحظه ...
یا چند ساعت گاهی هم چند روز یک بار میآد نیششو فرو میکنه تو قلبم ...
گُر میگیرم ..
بعد آرووم میشم ..
دوباره....................



عجیب برایت دلتنگم.دلتنگ تر از هر زمانی . . .