خدایا...


از تو معجزه میخواهم...


معجزه ای بزرگ در حد خدابودنت...


تو خود بهتر میدانی

معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند...


ناامید نیستم

فقط دلتنگم

نهایت خوشبختی

برایم مهم نیست چه میشود؛


به همه ی باورهایم سوگند


هیچ چیزی برایم مهم نیست!


فراموشت نمیکنم


یک کلام


و این یعنی


نهایت خوشبختی!!!

انصاف نیست

اِنـصـــآفــــ نـیـستــــــ

کــه دُنـیــآ آنـقـَـدر کـوچَـکـــــ بـآشـَــد

کــه آدَمـ هــآی تـکـرآری رآ روزی صـَـد بــآر بــِبـیـنــی

و آنـقـَـدر بـُزرگــــــ بــآشَــد

کــه نـَتـَـوآنـی آن کَـسـی رآ کـه دلـَتـــــ مـیـخواهــَـد،

حـَـتــی یـِکــــ بــآر بـبــیـنــــی...!!

با تو زندگی می کنم

 

 

تو نیستی
اما من برایت چای می ریزم
دیروز هم که نبودی
برایت بلیط سینما گرفتم

دوست داری بخند
دوست داری گریه کن
و یا دوست داری
مثل آینه مبهوت باش
مبهوت من و دنیای کوچکم
دیگر چه فرق می کند
باشی یا نباشی
من با تو زندگی می کنم... 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــ 

گوشتو بیار جلو . . .  

میخوام فقط بین خودمو خودت باش 

*دلم برات خیلــــــــــــــــــی تنگ شده*

لبخند تو

لبخند که می زنی

باران می گیرد

پنجره آفتاب می شود

شمعدانی ها

دست تو را می بویند

و دلم ... بر بام رنگین کمان

عروس پنجره اش را

تا انتهای عشق

می رقصد

لبخند که می زنی

آسمان ...

چقدر خوشبخت است. . .

دلم بازم پر شده از دلتنگی

 

 

خیلی وقت است ندیدمت و هر بار که شروع می کنم به شمارش دقیقه هایش قلبم از غصه درد می گیرد. 

دلتنگی هایم را مثل بغض های ندیدنت هر روز قورت می دهم اما وقتی لبریز می شود دیگر تسلیم می شوم. این درد عجیب یک به یک از چشمانم سرازیر می شود و کلی سبک می شوم. 

دیگر گلویم درد می گیرد از این حجم بغض که در گلو مانده.دکتر می گفت چاره اش یک بسته فریاد است. 

جک می گفت.در این هیاهوی آدم ها نمی شود حرف زد چه برسد به فریاد 

حرف می زنم می گویند دیووانه است اگر فریاد بزنم دیگر . . . 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

غصه که بیخ گلومو میگیره واقعا گاهی میخوام با سر بزنم تو دیوار خودمو 

 

ببخشید اگه دیوارهای وبلاگم ترک برداشته

قرص

 

 

می شه با یه قرص کوچولو .. مشکل رو حل کرد ! و راحت خوابید. ولی من دوست دارم .. به چشمات فکر کنم !.. و تا خود صبح .. درد بکشم